Ђакон Ненад Илић: О Елизабети ћемо више знати него о било ком од наших великих краљева

Стање ствари

ФИЛМОВИ О ЕЛИЗАБЕТИ И ФИЛМОВИ О НАМА

Случајно сам на телевизији закачио филм о енглеској краљици Елизабети. Нисам гледао цео, али изгледа солидан. Пре неко вече гледао сам део неког другог филма, такође о краљици Елизабети, такође високе продукције, такође релативно скорашњи. А знам макар још неколико филмова – такође о енглеској краљици Елизабети. Не могу рећи да ме је баш ухватила завист, можда пре јад што ми немамо ниједан људски филм из наше историје. Уз учешће многобројних искрених покретача и ја радим на филму о Светом Сави и његовом оцу Светом Симеону, Немањи. И доста споро иде. Тешко се пробијамо кроз државне структуре. Боље нас разумеју неки људи напољу него наши, овде.

ni-462015

View original post 620 more words

Оставите одговор

