Ђакон Ненад Илић: Свети Николај Српски и ја (III)

Стање ствари

Крај исповести записане на бденију уочи Славе

Често се обраћам Светом Николају. Покушавам да разговарам са њим, да га опрезно питам или замолим за по нешто. Није лако молити се светитељима, јер обично не знамо за шта да се молимо. Нису они златне рибице да испуњавају и наше најглупље жеље. Обично ми је довољно само да осетим Николајеву близину. То ми даје снагу кад сам слаб и храбри ме да наставим кад се уморим или због нечег забринем. И наравно, и даље се трудим да разумем одговоре које ми он даје и на она неосвешћена или непостављена питања.

vladika-nikolaj-550

View original post 1.681 more words

Оставите одговор

